Mesafeli Satış Sözleşmesi

Madde 1- Taraflar İşbu Mesafeli Satış Sözleşmesi ("Sözleşme"), Alıcı ve Satıcı arasında aşağıda belirtilen hüküm ve şartlar çerçevesinde elektronik ortamda kurulmuştur. Alıcı ve Satıcı, Sözleşme kapsamında birlikte “Taraflar”, ayrı ayrı “Taraf” olarak anılacaktır Madde 2- Tanımlar Sözleşme’nin uygulanmasında ve yorumlanmasında aşağıda yazılı terimler karşılarındaki yazılı açıklamaları ifade edeceklerdir. Alıcı Satıcı’nın sunmuş olduğu Hizmet’i edinen, kullanan veya yararlanan gerçek veya tüzel kişi Satıcı Zühtüpaşa Mahallesi, Şefikbey Sok. No:3/3 Kadıköy/İstanbul adresinde bulunan “E Girişimci Yazılım Elektronik Danışmanlık Hizmetleri İç ve Dış Ticaret Limited Şirketi” Banka 5411 sayılı Bankacılık Kanunu uyarınca kurulan lisanslı kuruluşları Hizmet Bir ücret veya menfaat karşılığında yapılan ya da yapılması taahhüt edilen eğitim ve danışmanlık sağlama işleminin konusu Paket Satıcı tarafından verilen Hizmet bakımından Alıcılara sunulan içeriği farklılık gösteren seçenekler Kanun 6502 sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun Web Sitesi Satıcıya ait www.egirisimci.com.tr adlı internet sitesi Sözleşme Satıcı ve Alıcı arasında akdedilen sözleşme Yönetmelik Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği Madde 3- Sözleşmenin Konusu ve Kapsamı Sözleşme’nin konusu, Alıcı’nın Web Sitesi’nden nitelikleri ve satış ücreti belirtilen Hizmet’in Alıcı tarafından belirlenen Paket ile elektronik ortamda veya havale yöntemi ile yapılan ödeme ile siparişini verdiği ve verilen bu sipariş ile Alıcı tarafından satın alınan Hizmet’in satışı ve teslimi ile ilgili olarak Kanun ve Yönetmelik hükümleri gereğince Taraflar’ın hak ve yükümlülüklerinin belirlenmesi olup Taraflar, Sözleşme ile Kanun ve Yönetmelik’ten kaynaklanan yükümlülük ve sorumluluklarını bildiklerini ve anladıklarını kabul, beyan ve taahhüt ederler. Madde 4 - Alıcının Önceden Bilgilendirildiği Hususlar 4.1 Alıcı, siparişin oluşturması ve Sözleşme’nin kurulmasından önce, gerek Web Sitesi’nin ilgili sayfaları ve kısımlarındaki tüm genel-özel açıklamalar, gerek Sözleşme, gerek İptal & İade Koşulları, gerek Kişisel Veriler Kanunu Hakkında Genel Bilgilendirme metni gerekse de sair şekillerde, Sözleşme’nin akdi ve uygulaması ile ilgili tüm hususlar hakkında doğru ve eksiksiz olarak bilgilendirildiğini ve bunları okuyup anladığını kabul, beyan ve taahhüt eder. 4.2 Alıcı, satışa konu hizmetin temel nitelikleri, satış fiyatı, ödeme şekli, teslimat ve hizmet koşulları, satışa konu mal veya hizmetler ile ilgili tüm ön bilgiler ve "cayma hakkı" konusunda bilgi sahibi olduğunu, bu ön bilgileri elektronik ortamda teyit ettiğini ve sonrasında mal veya hizmetleri sipariş verdiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. 4.3 Alıcı, Satıcı tarafından sunulan eğitim ve danışmanlık hizmeti sürecinde internet bağlantısı aracılığıyla video konferans veya telekonferans görüşmeleri yapılmasını sağlayan bilgisayar programları veya mobil uygulamaları ile katılacağı tüm toplantılarda, Satıcı tarafından bilgisayar programı, kamera, fotoğraf makinesi ve/veya ses kayıt cihazı kullanılarak görüntüsünün ve/veya ses kaydının alınmasına muvafakat ettiğini işbu sözleşme hükümlerince kabul ve beyan eder. Madde 5- Satıcı Tarafından Sağlanan Hizmet Bilgileri 5.1 Hizmet’in temel özellikleri Web Sitesi’nde yer almakta olup Web Sitesi üzerinden detaylı şekilde incelenebilecektir. 5.2 Satıcı, müşterilerine www.amazon.com adresli online pazar yerinde kendi markalarını yaratarak bu marka adı altında ürettikleri ürünlerin pazarlamasını yapmaları için eğitim ve danışmanlık hizmeti sağlamaktadır. 5.3 Satıcı tarafından eğitim hizmeti olarak Satıcıya ait internet sitesinde yer alan eğitim videoları ve birebir Zoom toplantıları düzenlenmekte olup eğitim hizmeti satın alan Alıcı’nın satın aldığı hizmet paketine göre eğitim içeriği değişebilmektedir. Satıcı tarafından e-ticaret hizmetlerinde eğitim almak isteyenlere karşı verilen bu hizmet sadece Private Label (Özel Marka) üzerinedir. 5.4 Satıcı tarafından sağlanan eğitim ve danışmanlık hizmeti için müşterilere üç farklı eğitim paketi sunulmaktadır. Bunlar “Standart Paket”, “Birebir Mentorluk” ve “Hesap Yönetimi” şeklinde olup her bir paket içeriğinde Satıcının tarafından verilen eğitim hizmet kalitesi aynı olmakla birlikte eğitim içeriği farklılık gösterebilecektir. 5.5 Satıcı tarafından sunulan eğitim ve danışmanlık hizmetine ait “Standart Paket” satın alan bir Alıcı Amazon’da satışa yönelik çıktığı yolda tüm süreci E-Girişimci Platformunda bulunan video eğitimlerinden yönetebilecektir. Satıcıya ait E-Girişimci Platformundaki tüm videolara erişim imkânı sağlayan Standart Paket sayesinde Alıcılar, Amazon üzerinde satış konusunda gereken bilgilere ulaşabileceklerdir. E-Girişimci Platformundaki videolara erişim imkânının yanı sıra Standart Paket satın alan bir Alıcı toplamda 15 adet Zoom Toplantısı talep etmek hakkına sahip olacaktır. E-Girişimci Platformundaki eğitim videolarının yanında bu birebir toplantılar ile Alıcı, süreci ile ilgili yaşadığı teknik ve eğitim hizmetini kapsayan sorunları ile ilgili çözüm bulacaktır. 5.6 Satıcı tarafından sunulan eğitim ve danışmanlık hizmetine ait “Birebir Mentorluk Paketi” satın alan bir Alıcı, Private Label yaparken uyguladıkları işlemler birebir şekilde Zoom programı üzerinden E Girişimci ekibi ile birlikte yapılacaktır. Birebir Mentorluk Paketinde süreç boyunca randevu adedi ile ilgili bir sınırlama bulunmayıp (Yalnızca tek bir ürün için) Alıcının şartlar kapsamındaki tüm işlemlerinde birebir eğitim ve destek verilmektedir. 5.7 Satıcı tarafından sunulan eğitim ve danışmanlık hizmetine ait “Hesap Yönetimi” satın alan bir Alıcı’nın Amazon satıcı hesabının tüm işlem ve süreci E Girişimci ekibi tarafından yönetilecektir. Bu süreçte yapılan işlemler ve ilerleyiş̧ ile ilgili gelişmeler yapılan Zoom toplantılarında rapor verilecektir. Alıcı gerçekleşen bu birebir toplantılarda süreç ile ilgili bilgi edinebilecek, süreci takip edebilecektir. Hesap Yönetim paketinde süreç̧boyunca (Yalnızca tek bir ürün için) alıcının şartlar kapsamındaki tüm işlemlerinde birebir eğitim ve destek verilmektedir. 5.8 Satıcı tarafından satışa sunulan Paket’lerin içeriklerine ilişkin detaylı bilgi Web Sitesi’nde yer almakta olup Alıcı bu kapsamda Paket içerikleri ile ilgili bilgilendirildiğini kabul ve beyan eder. Alıcı hiçbir şekilde Web Sitesi’nde yer alan bilgileri bilmediğini ileri süremez ve bu gerekçe ile Satıcı’dan herhangi bir talepte bulunamaz. Madde 6- Hesap ve Randevu Oluşturma Prosedürü 6.1 İçerik satın alma ve içeriğe erişim için Alıcı’nın Satıcı’ya ait Web Sitesi’nde hesap açması gerekmektedir. Hesap oluşturmak ve bulundurmak için geçerli bir e-posta adresi dahil olmak üzere doğru ve eksiksiz bilgiler sağlamalı ve sağlamaya devam edilmelidir. İzinsiz şekilde hesabı kullanan birinin neden olduğu hasar veya zarar (taraflara veya üçüncü kişilere) dahil olmak üzere hesaba ilişkin tüm sorumluluk Alıcı’ya aittir. 6.2 Alıcı hesabını bir başkasına devredemez veya başkasına ait bir hesabı kullanamaz. Bir hesaba erişim talep etmek için Alıcının Satıcı ile iletişime geçmesi halinde söz konusu hesabın Alıcıya ait olduğunu kanıtlamak için ihtiyaç duyulan bilgileri Alıcı Satıcıya sağlamak zorundadır. 6.3 Bir kullanıcının ölmesi halinde söz konusu kullanıcının hesabı kapatılır ve ölen Alıcı’nın mirasçıları tarafından hak talebinde bulunulamaz. 6.4 Hesap oluşturarak Satıcı tarafından sağlanan eğitim paketlerinden satın alan Alıcı, birebir eğitimi Zoom programı üzerinden oluşturacağı randevular ile talep edebilecektir. Tüm paketlerde bulunan randevu haklarını kullanmak isteyen Alıcı, E Girişimci Platformunda bulunan randevu takviminde uygun olan istediği tarih ve saat için randevu oluşturabilecektir. 6.5 Alıcı tek seferde birden fazla randevu oluşturamaz. Oluşturulan ilk randevu tamamlanmadan, alınan diğer randevular Alıcı’ya haber verilmeksizin Satıcı tarafından iptal edilebilir. Randevu saatlerinde yaşanan gecikmelerden Satıcı sorumlu olmayıp görüşmelerde yaşanan plansız gecikmeler nedeniyle görüşmelerin başlamaması halinde Alıcı herhangi bir talep hakkına sahip olmayacaktır. Madde 7- Sözleşmenin Süresi 7.1 Satıcı tarafından sağlanan eğitim hizmeti süresiz olup Temel Paket ve Standart Paket kapsamına dahil olan video kayıtları ile Zoom toplantı talep hakları 1 yıllık zamanaşımı süresine tabiidir. Sözleşmenin başlangıç tarihinden itibaren 1 yıl içinde Alıcı, kendisi tarafından kullanılmayan talep hakları nedeniyle Satıcı’dan herhangi bir talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. 7.2 Satıcı tarafından sağlanan diğer hizmet paketlerinden farklı olarak “Birebir Mentorluk Paketi” kapsamında Satıcı tarafından sağlanan sınırsız birebir görüşme paketi, paketin satın alındığı andan itibaren dokuz ay devam eder. Bu süre sonunda Satıcı’nın birebir mentorluk paketi kapsamında hizmet verme yükümlülüğü sona erecek olup Alıcı Satıcı’dan herhangi bir talepte bulunmayacağını kabul, beyan ve taahhüt eder. 7.3 Sözleşme süresi içerisine tatil veya bayram günleri de dâhil olup bunun yanında mücbir sebep halleri de sürenin durmasına veya kesilmesine sebep olmaz. 7.4 Alıcı’nın Satıcıya haber vermeden eğitimine ara vermesi halinde Alıcı Satıcı’dan ek bir süre talep edemez. Önceden Satıcıya bildirimde bulunulması halinde ise ek süre verilmesi Satıcı’nın takdirindedir. 7.5 “Birebir Mentorluk Paketi” kapsamında dokuz ay sonunda Alıcının tamamlanmayan işlemleri bulunması halinde Alıcının çabası ve danışmanlık hizmetine katılımı göz önünde bulundurularak bu süre uzatılabilir. Sürenin uzatılması tamamen Satıcının inisiyatifindedir. Madde 8- Satıcının Taahhüt ve Sorumlulukları 8.1 İşbu Sözleşme’nin kapsamında Satıcının taahhüdü, sözleşmeye konu eğitim ve danışmanlık hizmetinin sağlanmasıdır. Bu kapsamda Satıcı, temin ettiği tüm paketlerde ve birebir görüşmelerde hiçbir zaman herhangi bir işi kendisi yapmaz. Satıcı tüm eğitim sürecinde Alıcı’ya öğretme amacıyla hareket eder ve tüm işlemleri kendi nam ve hesabına Alıcı yapar. 8.2 Satıcı, işbu eğitim ve danışmanlık hizmeti kapsamında hiçbir zaman müşteriye satılacak ürüne ilişkin talimat vermez, satacağı ürünü söylemez ya da vermez. Satıcı hiçbir şekilde kazanç garanti etmez ve bu konuda sorumluluk kabul etmez. Satıcının eğitim kapsamındaki taahhüdü verilen bilgiler kapsamında Alıcının satacağı ürünü nasıl bulacağını öğrenmesi olup, Satıcı sadece Alıcıya satacağı ürünü nasıl bulacağını öğretir. 8.3 Satıcı işbu sözleşme kapsamında yer alan eğitim ve danışmanlık hizmetinin kapsamı ve yürütülme usulü ile ilgili her zaman değişiklik yapma hakkına sahiptir. Madde 9- Alıcının Taahhüt ve Sorumlulukları 9.1 İşbu mesafeli satış sözleşmesi kapsamında Alıcının taahhüdü, sözleşme şartlarına ve mer’i mevzuata göre belirlenen sorumluklarına uymak, dürüst ve objektif bir ilişki içerisinde bulunmaktadır. 9.2 Alıcı, satın aldığı Hizmet kapsamında edindiği bilgilere göre Amazon üzerinden satış işlemleri gerçekleştirirken yapacağı tüm masraflardan ve bu şekilde kendi nam ve hesabına yapacağı işlemlerden doğacak olan her türlü zarardan bizzat tek başına sorumludur. 9.3 Alıcı, Satıcı tarafından sağlanan video eğitim setine ulaştıktan sonra video eğitim setinin kopyalanması veya üçüncü kişilerle paylaşılması kesinlikle yasaktır. Satıcı tarafından sağlanan tüm eğitim/danışmanlık hizmeti bireysel nitelikte olup Alıcının sözleşme hükümlerine aykırı hareketi halinde Satıcının zararı Alıcıdan tazmin etme hakkı bulunmaktadır. 9.4 Alıcının eğitim panelini üçüncü kişilerle paylaşması yasaktır. Alıcının bu şekilde video eğitim setini veya eğitim panelini üçüncü kişilerle paylaşması durumunda ücret iadesi yapılmaksızın Alıcı sistemden çıkartılacak ve Satıcı’dan herhangi bir hak ve alacak talep edemeyecektir. 9.5 Satıcı tarafından sağlanan eğitim hizmetleri kapsamında Alıcı’nın Amazon internet sitesi üzerinden gerçekleştireceği satış işlemlerine ve hizmetin/organizasyonun yönetilmesine ilişkin tüm masraflar Alıcıya aittir. Alıcı Satıcı tarafından taahhüt edilen eğitim hizmetinin kesintisiz sürebilmesi için üzerine düşen tüm masraf ve harcamaları yapmak zorundadır. Madde 10- Sipariş/Ödeme Prosedürü 10.1 Alışveriş işlemi başlatılan üyelik paketleri ve ürünlerin KDV dahil TL tutarı (Taksitli işlemlerde toplam taksit tutarları) Alıcı tarafından onaylandıktan sonra, ilgili banka kartının posu üzerinden işleme alınır. 10.2 Siparişlerin işleme alınma zamanı, siparişin verildiği an değil, kredi kartı hesabından gerekli tahsilatın yapıldığı andır. Madde 11- Cayma Hakkı 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği, Alıcı tarafından açılmış olan ses veya görüntü kayıtları, basılı ürünler, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri hakkında ne olursa olsun ‘cayma hakkı’ kullanılamaz. 29188 sayılı Mesafeli satış sözleşmesi yönetmeliğinin 15. maddesinin ğ bendine göre, sözleşme konusu ürünlerde Alıcının cayma hakkı bulunmamaktadır. Madde 12- Gizlilik Alıcı paylaştığı kişisel verilerinin işlenmesinde Web Sitesi’nde yer alan “Kişisel Veriler Kanunu Hakkında Genel Bilgilendirme” metninde yer alan esaslara göre Satıcı tarafından işlem yapılmasını kabul, beyan ve taahhüt eder. Madde 13- Yetki Bu sözleşmenin uygulanmasından kaynaklı doğacak uyuşmazlıklarda Sanayi ve Ticaret Bakanlığı’nın her yıl yayınladığı sınıra kadar Tüketici Hakem Heyetleri, bu sınırın üstündeki uyuşmazlıklar bakımından Alıcı’nın yerleşim yeri veya İstanbul Mahkemeleri ve İstanbul İcra Daireleri yetkilidir. Madde 14- Çeşitli Yasal Şartlar 14.1 İşbu sözleşme şatlarının herhangi bir bölümünün ilgili kanunlar tarafından geçersiz ya da uygulanamaz bulunması durumunda söz konusu hüküm, orijinal hükmün amacına en yakın geçerli, uygulanabilir bir hükümle değiştirilmiş olarak kabul edilecek ve bu şartların geri kalanı yürürlükte kalmaya devam edecektir. 14.2 Satıcının herhangi bir nedenle hakkını kullanmakta gecikmesi veya hakkını kullanmaması halinde dahi bu durum, bu sözleşme kapsamındaki haklardan feragat edildiği sonucunu doğurmayacaktır. 14.3 Alıcı bu izni Satıcı’ ya verdiğini kabul beyan ve taahhüt etmektedir.

Whatsapp
Nirvana Yazılım Kurumsal Web Sitesi altyapısıyla hazırlanmıştır.