İptal ve İade Koşulları

Madde 1- Genel Hükümler

1.1 Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda üyelik oluşturduğunuz ve

satıcı tarafından sağlanan eğitim/danışmanlık hizmetinden satın aldığınız takdirde, size

sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.

1.2 Alıcılar, satın aldıkları hizmetin satış ve temini ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin

Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile yürürlükteki

diğer yasalara tabidir.

1.3 Satıcı hizmet içeriğinden olduğu gibi ve mevcut olduğu şekilde sorumludur. Satıcı,

hizmetlerin veya içeriklerinin uygunluğu, güvenilirliği, kullanılabilirliği, dakikliği, güvenliği,

hatasızlığı veya doğruluğu konusunda hiçbir beyan veya taahhütte bulunmamakta ve ticarete

elverişlilik, belirli bir amaca uygunluk, hak sahipliği ve ihlal yasağına ilişkin zımni garantiler de

dahil olmak üzere (sarih veya zımni) her türlü garanti ve koşulu açıkça reddetmektedir. Bu

kapsamda alıcının oluşturacağı iade talepleri hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.

1.4 Satın alınan hizmetin ifasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden

itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır.

Madde 2- Satın Alınan Hizmet Bedelinin Tahsil Edilememesi

2.1 Alıcı, satın aldığı hizmet bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının

hizmet sağlama yükümlülüğü sona erecektir.

2.2 Satıcı tarafından sağlanan video hizmeti kullanılmakla etkisini gösterebilecek nitelikte olup

alıcı tarafından eğitim videolarına erişilmesi halinde alıcı, en az “Standart Paket” kapsamındaki

hizmet bedelinin tamamından ticari faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.

Madde 3- Yetkisiz Kredi Kartı Kullanımı

Alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit

edilirse ve satılan hizmet bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez

ise, Alıcının herhangi bir kusuru bulunmayan satıcıdan ücret talep etme hakkı

bulunmayacaktır.

Madde 4- Alıcının Vazgeçmesi ve Mücbir Sebepler

4.1 Alıcı, satıcı tarafından sağlanan eğitim/danışmanlık hizmetine ait paketlerden herhangi

birini satın aldıktan sonra; satıcıya ait E-Girişimci Platformundaki eğitim videolarının herhangi

birinin izlenmesi veya Zoom programı üzerinden en az bir online danışmanlık randevusu

oluşturması halinde satıcı ücretin tamamına hak kazanacaktır.

4.2 Alıcının hizmetin içeriğine yönelik talep veya itirazları satıcıyı bağlamamakta olup alıcının

tek taraflı şekilde eğitimden vazgeçmesi veya mücbir sebeplerle eğitime katılamaması

hallerinin tamamında satıcı ücretin tamamına hak kazanacaktır.

Madde 5- Cayma Hakkı

5.1 Alıcı, satıcı tarafından sağlanan eğitim ve danışmanlık hizmeti kapsamında E-Girişimci

Platformundaki hiçbir içeriğe ve videoya erişim sağlamamış olmak ve aynı zamanda eğitim

kapsamında Zoom üzerinden online randevu talep etmemiş olmak şartıyla, satın alma

tarihinden itibaren 14 gün içerisinde satıcıya yapacağı başvuru ile sözleşmeden cayarak

ödediği bedeli talep etme hakkına sahiptir.

5.2 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği, Alıcı tarafından açılmış olan ses

veya görüntü kayıtları, basılı ürünler, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri

hakkında ne olursa olsun ‘cayma hakkı’ kullanılamaz. 29188 sayılı Mesafeli satış sözleşmesi

yönetmeliğinin 15. maddesinin ğ bendine göre, sözleşme konusu ürünlerde Alıcının cayma

hakkı bulunmamaktadır. Bu nedenle satıcı tarafından sağlanan eğitim paketlerine erişim

sağlayarak eğitim videolarından herhangi birini seyretmiş veya kaydetmiş olan ya da Zoom

programı üzerinden en az bir online danışmanlık randevusu oluşturan alıcı, verilen hizmetin

niteliği gereği sözleşmedeki amaca eriştiğinden ücret iadesi talebinde bulunamayacaktır.

5.3 Cayma hakkı şartlarının gerçekleşip gerçekleşmediğini takdir hakkı satıcıya ait olup, satıcıya

ait bilişim sistemlerinde yapılacak inceleme sonrasında alıcının cayma hakkına sahip olup

olmadığı başvuru akabinde 10 iş günü içerisinde değerlendirilecek, şartların sağlandığının

tespiti akabinde 5 iş günü içerisinde alıcının bildirilen hesabına ücret iadesi

gerçekleştirilecektir. Bu süreçte bankacılık sisteminden kaynaklanan gecikmeler nedeniyle

satıcının sorumluluğuna gidilemez.

Madde 6- Cayma Hakkının Kullanılma Usulü

Alıcı taraf cayma bildirimini satış ilişkisinden sonraki 14 gün içerisinde iadeli taahhütlü mektup

ile satıcıya bildirmek zorundadır. Satıcıya farklı usullerle yapılacak bildirimler hiçbir şekilde

değerlendirmeye alınmayacak olup tebligatlar satıcının “Zühtüpaşa Mahallesi, Şefikbey Sok.

No:3/3 Kadıköy/İstanbul” adresine yapılacaktır.

Madde 7- Temerrüt Hali ve Hukuki Sonuçları

7.1 Alıcı, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart

sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya

karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.

7.2 Alıcı kredi kartı ile ödeme yaptığı durumda temerrüde düşerse ilgili banka hukuki yollara

başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda

Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı

Satıcı’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.

Whatsapp
Nirvana Yazılım Kurumsal Web Sitesi altyapısıyla hazırlanmıştır.