İptal ve İade Koşulları
Madde 1- Genel Hükümler
1.1 Kullanmakta olduğunuz web sitesi üzerinden elektronik ortamda üyelik oluşturduğunuz ve
satıcı tarafından sağlanan eğitim/danışmanlık hizmetinden satın aldığınız takdirde, size
sunulan ön bilgilendirme formunu ve mesafeli satış sözleşmesini kabul etmiş sayılırsınız.
1.2 Alıcılar, satın aldıkları hizmetin satış ve temini ile ilgili olarak 6502 sayılı Tüketicinin
Korunması Hakkında Kanun ve Mesafeli Sözleşmeler Yönetmeliği hükümleri ile yürürlükteki
diğer yasalara tabidir.
1.3 Satıcı hizmet içeriğinden olduğu gibi ve mevcut olduğu şekilde sorumludur. Satıcı,
hizmetlerin veya içeriklerinin uygunluğu, güvenilirliği, kullanılabilirliği, dakikliği, güvenliği,
hatasızlığı veya doğruluğu konusunda hiçbir beyan veya taahhütte bulunmamakta ve ticarete
elverişlilik, belirli bir amaca uygunluk, hak sahipliği ve ihlal yasağına ilişkin zımni garantiler de
dahil olmak üzere (sarih veya zımni) her türlü garanti ve koşulu açıkça reddetmektedir. Bu
kapsamda alıcının oluşturacağı iade talepleri hiçbir şekilde kabul edilmeyecektir.
1.4 Satın alınan hizmetin ifasının imkansızlaşması durumunda, satıcı bu durumu öğrendiğinden
itibaren 3 gün içinde yazılı olarak alıcıya bu durumu bildirmek zorundadır.
Madde 2- Satın Alınan Hizmet Bedelinin Tahsil Edilememesi
2.1 Alıcı, satın aldığı hizmet bedelini ödemez veya banka kayıtlarında iptal ederse, Satıcının
hizmet sağlama yükümlülüğü sona erecektir.
2.2 Satıcı tarafından sağlanan video hizmeti kullanılmakla etkisini gösterebilecek nitelikte olup
alıcı tarafından eğitim videolarına erişilmesi halinde alıcı, en az “Standart Paket” kapsamındaki
hizmet bedelinin tamamından ticari faizi ile birlikte sorumlu olacaktır.
Madde 3- Yetkisiz Kredi Kartı Kullanımı
Alıcının ödeme yaptığı kredi kartının yetkisiz kişiler tarafından haksız olarak kullanıldığı tespit
edilirse ve satılan hizmet bedeli ilgili banka veya finans kuruluşu tarafından Satıcı'ya ödenmez
ise, Alıcının herhangi bir kusuru bulunmayan satıcıdan ücret talep etme hakkı
bulunmayacaktır.
Madde 4- Alıcının Vazgeçmesi ve Mücbir Sebepler
4.1 Alıcı, satıcı tarafından sağlanan eğitim/danışmanlık hizmetine ait paketlerden herhangi
birini satın aldıktan sonra; satıcıya ait E-Girişimci Platformundaki eğitim videolarının herhangi
birinin izlenmesi veya Zoom programı üzerinden en az bir online danışmanlık randevusu
oluşturması halinde satıcı ücretin tamamına hak kazanacaktır.
4.2 Alıcının hizmetin içeriğine yönelik talep veya itirazları satıcıyı bağlamamakta olup alıcının
tek taraflı şekilde eğitimden vazgeçmesi veya mücbir sebeplerle eğitime katılamaması
hallerinin tamamında satıcı ücretin tamamına hak kazanacaktır.
Madde 5- Cayma Hakkı
5.1 Alıcı, satıcı tarafından sağlanan eğitim ve danışmanlık hizmeti kapsamında E-Girişimci
Platformundaki hiçbir içeriğe ve videoya erişim sağlamamış olmak ve aynı zamanda eğitim
kapsamında Zoom üzerinden online randevu talep etmemiş olmak şartıyla, satın alma
tarihinden itibaren 14 gün içerisinde satıcıya yapacağı başvuru ile sözleşmeden cayarak
ödediği bedeli talep etme hakkına sahiptir.
5.2 6502 Sayılı Tüketicinin Korunması Hakkında Kanun gereği, Alıcı tarafından açılmış olan ses
veya görüntü kayıtları, basılı ürünler, yazılım programları ve bilgisayar sarf malzemeleri
hakkında ne olursa olsun ‘cayma hakkı’ kullanılamaz. 29188 sayılı Mesafeli satış sözleşmesi
yönetmeliğinin 15. maddesinin ğ bendine göre, sözleşme konusu ürünlerde Alıcının cayma
hakkı bulunmamaktadır. Bu nedenle satıcı tarafından sağlanan eğitim paketlerine erişim
sağlayarak eğitim videolarından herhangi birini seyretmiş veya kaydetmiş olan ya da Zoom
programı üzerinden en az bir online danışmanlık randevusu oluşturan alıcı, verilen hizmetin
niteliği gereği sözleşmedeki amaca eriştiğinden ücret iadesi talebinde bulunamayacaktır.
5.3 Cayma hakkı şartlarının gerçekleşip gerçekleşmediğini takdir hakkı satıcıya ait olup, satıcıya
ait bilişim sistemlerinde yapılacak inceleme sonrasında alıcının cayma hakkına sahip olup
olmadığı başvuru akabinde 10 iş günü içerisinde değerlendirilecek, şartların sağlandığının
tespiti akabinde 5 iş günü içerisinde alıcının bildirilen hesabına ücret iadesi
gerçekleştirilecektir. Bu süreçte bankacılık sisteminden kaynaklanan gecikmeler nedeniyle
satıcının sorumluluğuna gidilemez.
Madde 6- Cayma Hakkının Kullanılma Usulü
Alıcı taraf cayma bildirimini satış ilişkisinden sonraki 14 gün içerisinde iadeli taahhütlü mektup
ile satıcıya bildirmek zorundadır. Satıcıya farklı usullerle yapılacak bildirimler hiçbir şekilde
değerlendirmeye alınmayacak olup tebligatlar satıcının “Zühtüpaşa Mahallesi, Şefikbey Sok.
No:3/3 Kadıköy/İstanbul” adresine yapılacaktır.
Madde 7- Temerrüt Hali ve Hukuki Sonuçları
7.1 Alıcı, ödeme işlemlerini kredi kartı ile yaptığı durumda temerrüde düştüğü takdirde, kart
sahibi banka ile arasındaki kredi kartı sözleşmesi çerçevesinde faiz ödeyeceğini ve bankaya
karşı sorumlu olacağını kabul, beyan ve taahhüt eder.
7.2 Alıcı kredi kartı ile ödeme yaptığı durumda temerrüde düşerse ilgili banka hukuki yollara
başvurabilir; doğacak masrafları ve vekâlet ücretini Alıcı’dan talep edebilir ve her koşulda
Alıcı’nın borcundan dolayı temerrüde düşmesi halinde, Alıcı, borcun gecikmeli ifasından dolayı
Satıcı’nın uğradığı zarar ve ziyanını ödeyeceğini kabul eder.